Sloop Wn 31 M

De Festung Hoek van Holland & Freie Küste tot aan Stp.Gr. Scheveningen
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Ruud »

jan lugtmeijer schreef:
Ruud schreef: hmmm ... realiseer me opeens dat ik ws. mijn adres niet heb vermeld :evil:
grrruud
Heb je het niet digitaal ingediend dan?
Jawel .... begrijp dat jullie de bevestiging per mail gehad hebben. Wie weet valt hij volgende week alsnog in de 'bus'.
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4030
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door ducatim901 »

Peter heb je al wat gezien, gehoord of gelezen??
Wordt wel een beetje zenuwachtig van dat wachten.....
Jack.
PdK schreef:Misschien heel even wachten met bezwaar maken. Ik dacht dat de vergunning nog niet openbaar is gemaakt?
Of heeft iemand deze al gezien? Meestal staat deze in de 'Hoekse Krant' of wellicht een andere regionaal (Waterweg) blad.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door PdK »

Ha Jack,

Nee niet echt veel nieuws, ook niet over de vergunning. Bezwaar maken blijft verstandig. Zo ver ik heb begrepen zal bij genoeg reacties de gemeente met een tegenreactie moeten komen. En mogelijk ook inspraak opties.
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door PdK »

Daar kom ik nog even op terug. Zie een nieuw artikel; http://www.ad.nl/rotterdam/waterweg/297 ... nkers.html" target="_blank
Ook is er blijkbaar een poll geopend; http://www.deweekkrant.nl/de_westlander" target="_blank" target="_blank
En in de Hoekse Krant het volgende bericht;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door PdK »

Wellicht een schrale troost. Enkele onderdelen uit de bunkers zijn overgebracht naar het Atlantikwall Museum HvH. Dit betreft o.a. de gasdeur uit de 621 en enkele kleine onderdelen uit de 134.
De gasdeur wordt mogelijk later herplaatst in een andere 621 in het Landfront.
Annelies

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Annelies »

Uit de Echo van 11 februari
IMG-1.jpg
IMG-2.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4030
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door ducatim901 »

Gisteravond nog even wat nightshotjes gemaakt......
Jack.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Remco de Goede »

Vijf bezwaren pas? Heb het idee dat het er toch wel meer zouden moeten zijn als ik her en der de reacties lees (in ieder geval een van mij)
jan lugtmeijer †

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door jan lugtmeijer † »

Vandaag een aangetekende brief ontvangen van de gemeente Rotterdam. Voor 17 maart moet ik een ondertekend stuk terugsturen en tevens aangeven of ik uitgenodigd wil worden voor het geven van een mondelinge toelichting op mijn bezwaarschrift.
Iemand anders die ook iets dergelijks ontvangen heeft en/of gebruik gaat maken van een mondelinge toelichting??
Gebruikersavatar
Hako
Berichten: 58
Lid geworden op: 12 mar 2008, 20:18
Locatie: Krimpen a/d IJssel

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Hako »

Ik heb ook een aangetekende brief ontvangen , ga geen gebruik maken van toelichting .
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Remco de Goede »

Hier nog een!
Patrick

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Patrick »

Ondergetekende had ook een mondelinge toelichtingsbrief gekregen. Gisteren op de post gedaan. Gisterenmiddag bij thuiskomst.... een brief van de Gemeente Rotterrrrrrdam.

Bezwaar is afgewezen omdat er nog helemaal geen besluit is genomen. Ja, duhhhh... Wel word ik op de hoogte gehouden als er wel een besluit is genomen.

Waarschijnlijk wordt nu een sloopvergunning afgegeven. Hiertegen kan weer bezwaar worden gemaakt. In het eerste epistel hebben jullie kunnen lezen dat bezwaar geen schorsende werking heeft op het besluit. In casu: als de gemeente besluit dat er gesloopt mag worden, gaat dat dus direct in gang. De breekmachine staat er immers nog. Dan zal ik / zullen we toch actie moeten ondernemen en de gang naar de voorzieningenrechter maken.

Vraag is of de mensen zich hiertoe willen verenigen... :|
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Remco de Goede »

Deze brief ontving ik gisteren ook. Wilde Hendrik (Watmann) geen actie gaan ondernemen?
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Ruud »

Remco de Goede schreef:Deze brief ontving ik gisteren ook. Wilde Hendrik (Watmann) geen actie gaan ondernemen?
Eerder ook zoiets ontvangen, duidelijk is dat men iig de moeite neemt te reageren. Ik heb laten weten geen toelichting te komen geven. Hendrik had idd plannen in deze richting, Hendrik heeft ook gevraagd of iedereen die op een of andere manier iets wilde betekenen zich via een PM wilden opgeven ....
Succes!
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Annelies

Re: Sloop Wn 31 M

Bericht door Annelies »

Patrick schreef: Dan zal ik / zullen we toch actie moeten ondernemen en de gang naar de voorzieningenrechter maken.
Succes daarmee... Ik heb in mijn vorige baan notulen gemaakt van vergaderingen tussen mijn toenmalige werkgever en de deelgemeente HvH. Iedere keer als er weer eens wat gebouwd of gesloopt ging worden kwam dat ook in die vergaderingen aan de orde, en dus ook de aangevraagde (voorlopige) voorzieningen. De mensen van de gemeente lachte de aanvragers daarvan achter hun rug om uit en zeiden dan iets van "wij winnen het toch wel" of "laat ze die voorzieningen maar aanvragen, het lukt ze toch niet".
Echt zo belachelijk...

Maar goed niet geschoten is altijd mis natuurlijk!
Plaats reactie

Terug naar “Festung Hoek van Holland”