Hallo,
Is er iemand die info heeft over hoe men binnen muren maakte, en dan bedoel ik tussen wandjes die uit hout zijn gemaakt, ik heb wel eens ergens op een foto gezien dat de bovenste 20 cm uit glas bestond ?
Heeft iemand misschien ietsje meer info hierover ?
Alvast bedankt,
Ramon
Binnen muren
Binnen muren
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
- Bas de Mos
- Contacteer:
Re: Binnen muren
Hey Ramon, info heb ik niet maar wel wat foto's van zo'n muurtje. Misschien heb je er wat aan?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hoi Bas,
Leuke foto's!
Welk gebied is dat, toch geen Nederland zo te zien aan het houtwerk
Hier even een voorbeeldje van wat ik bedoel, de bovenste rij glas laat licht door van kamer naar kamer, vraag me niet waarom maar zo zit het dus blijkbaar
Leuke foto's!
Welk gebied is dat, toch geen Nederland zo te zien aan het houtwerk
Hier even een voorbeeldje van wat ik bedoel, de bovenste rij glas laat licht door van kamer naar kamer, vraag me niet waarom maar zo zit het dus blijkbaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Er zijn toch nog wel meer mensen met informatie hierover ?
Meeste houten muren waren er al rap uit toen de Duitsers waren verdwenen. En wat ik heb gezien op de BRV tekeningen is dat dit soort muren niet echt gedetailleerd opgetekend waren. Als ik nog eens een archief document tegenkom zal ik het zeker plaatsen voor je.
ErwinZ schreef:Meeste houten muren waren er al rap uit toen de Duitsers waren verdwenen. En wat ik heb gezien op de BRV tekeningen is dat dit soort muren niet echt gedetailleerd opgetekend waren. Als ik nog eens een archief document tegenkom zal ik het zeker plaatsen voor je.
Hey Erwin,
Dank je alvast!!
Ja het mogen ook foto's wezen uit de oorlog zelf, deze info hebben we nodig voor de nieuw te bouwen tussenwanden
Voor de lezer, wat meer goede info en een fraaie tekening, zie http://forum.axishistory.com/viewtopic. ... 0&t=205170
g,Ruud
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
BunkerArchief.NL