Ebay / Marktplaats en andere aanbieders
- maarten-stahlbeton
- Contacteer:
Kaart Festung IJmuiden
Kwam deze link tegen, volgens mij een brv kaart??
http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=22790
Wat zou de werkelijke waarde zijn van deze kaart?
http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=22790
Wat zou de werkelijke waarde zijn van deze kaart?
Lord of the Ringstand
- ducatim901
Re: Kaart Festung IJmuiden
Het ziet er uit als een Duitse kaart, er is een versie van 16 A4 (ik dacht dat hij versie D werd genoemd).
Er zijn dus meerdere versies geweest en waarschijnlijk zijn het planningskaarten voor de verdere uitbouw van de Festung IJmuiden.
Op de versie D staat bv ook een linie met bunkers bij Beverwijk aangegeven (dacht o.a. een 677), deze zijn echter niet gebouwd, de andere stellingen zijn echter wel netjes ingetekend.
Wat de waarde aangaat, wat een gek ervoor geeft........
Groeten Jack.
Er zijn dus meerdere versies geweest en waarschijnlijk zijn het planningskaarten voor de verdere uitbouw van de Festung IJmuiden.
Op de versie D staat bv ook een linie met bunkers bij Beverwijk aangegeven (dacht o.a. een 677), deze zijn echter niet gebouwd, de andere stellingen zijn echter wel netjes ingetekend.
Wat de waarde aangaat, wat een gek ervoor geeft........
Groeten Jack.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
is een overzicht vd water-, munitiebergplaatsen en geschutsshutstellingen staan nagenoeg geen bunkers op, iig niet als zodanig goed te traceren. hier was de kaart ook niet voor bedoeld. in archieven is deze ook (nog!?) te vinden, zijn idd meerdere varianten van. wel een leuke kaart, of deze origineel is ... tsjaa .. ik heb bij mensen thuis ook zelf na-/ingetekende kaarten van Ijmuiden gezien die er goed uitzagen ... maar wie niet waagt die niet ... (als maarten er vanaf ziet, zal ik zeker een bod doen ... ).
g,Ruud
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
BunkerArchief.NL
- maarten-stahlbeton
- Contacteer:
ik vind 90 euro een beetje veel. Ziet er wel uit als een leuke kaart, maar ik ben ook maar een arme student hé
Suc6 met bieden Ruud, als je hem wint wel een kleine preview geven hé
Suc6 met bieden Ruud, als je hem wint wel een kleine preview geven hé
Lord of the Ringstand
M.A.A. 201 (W.N. 63)
hallo allemaal
afgelopen zondag is er een fotoalbum verkocht op ebay met foto's van de m.a.a.201 in o.a wijk aan zee en later op texel.
er stonden ongeveer 150 foto"s in , en het is weg gegaan voor € 223, -
is iemand de gelukige eigenaar geworden van dit album hier op het forum ?
afgelopen zondag is er een fotoalbum verkocht op ebay met foto's van de m.a.a.201 in o.a wijk aan zee en later op texel.
er stonden ongeveer 150 foto"s in , en het is weg gegaan voor € 223, -
is iemand de gelukige eigenaar geworden van dit album hier op het forum ?
Re: maa201
ha jantje, stonden er ook foto's van scheveningen in? dan ben ik wel benieuwd naar de link!
\gr, tim
\gr, tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Re: maa201
sorry tim , er stonden geen foto"s van scheveningen intim schreef:ha jantje, stonden er ook foto's van scheveningen in? dan ben ik wel benieuwd naar de link!
\gr, tim
ik heb zelf wel een aantal album"s met foto"s van scheveningen , maar ik moet eerst uitzoeken hoe ik foto"s moet plaatsen.
ik ben namelijk niet zo handig met computers
als ik dat onder controle heb zal ik wel wat plaatjes plaatsen van bunkers .
gr.
Re: Ebay / Marktplaats en andere aanbieders
jantje, zie jouw P.M.
gr, tim
gr, tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
[quote="tim"]jantje, zie jouw P.M.
gr, tim[/quote
?????????????? ik kan hier helaas niets mee
gr
gr, tim[/quote
?????????????? ik kan hier helaas niets mee
gr
haha, da's niet zo handig natuurlijk..
als je ingelogd bent (dat ben je anders kan je geen berichten plaatsen)
zie je boven in je scherm onder de dikgedrukte tekst FORUMOVERICHT een regel tekst met gebruikerspaneel, 1 nieuw bericht, toon je eigen berichten enz. enz.
jkik op het woord een nieuw bericht en je zit mij berichtje staan.
lukt dit niet kun je me ook even mailen: tim_de_mos@hotmail.com" target="_blank
gr, tim
als je ingelogd bent (dat ben je anders kan je geen berichten plaatsen)
zie je boven in je scherm onder de dikgedrukte tekst FORUMOVERICHT een regel tekst met gebruikerspaneel, 1 nieuw bericht, toon je eigen berichten enz. enz.
jkik op het woord een nieuw bericht en je zit mij berichtje staan.
lukt dit niet kun je me ook even mailen: tim_de_mos@hotmail.com" target="_blank
gr, tim
Ruud e.a,
Ik neem aan dat dit bekend is: http://cgi.ebay.de/Foto-Nachlas-2-Wk-Ma ... 4aa12c7f59" target="_blank
Zitten ook foto's van de kegelbaan bij (waarop ook de wanddecoraties te zien zijn) en andere herkenbare punten van de flakbat. Volgens mij ook een fotootje van een FL246 met Duitsers (zo op het eerste gezicht).
Groeten,
Paul
Ik neem aan dat dit bekend is: http://cgi.ebay.de/Foto-Nachlas-2-Wk-Ma ... 4aa12c7f59" target="_blank
Zitten ook foto's van de kegelbaan bij (waarop ook de wanddecoraties te zien zijn) en andere herkenbare punten van de flakbat. Volgens mij ook een fotootje van een FL246 met Duitsers (zo op het eerste gezicht).
Groeten,
Paul
Dank Paul!
g,Ruud
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
BunkerArchief.NL
Gaat waarschijnlijk een duur grapje worden als ik dat zo zie...Ruud schreef:Dank Paul!
g,Ruud
- Danny
- Contacteer:
Ik snap al die knuppels niet die dagen van tevoren gaan op zitten bieden.
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Wellicht weet die knuppel al wat hij/zij er maximaal voor over heeft.