Site hosting

Overige onderwerpen aangaande het forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maarten-stahlbeton
Berichten: 1235
Lid geworden op: 20 feb 2008, 22:16
Contacteer:

Site hosting

Bericht door maarten-stahlbeton »

Aangezien onze site bij hostnet draait, en ik er niet helemaal tevreden over ben (ik heb het idee dat ik 50% van alle mailtjes niet binnenkrijg :?: ) en de site er redelijk vaak uitligt. Ben ik op zoek naar een nieuwe host. Heeft iemand aanraders? Qua hosting hebben we ongeveer 500mb nodig, maar over het dataverkeer ben ik het nog niet eens, aangezien we nog (steeds :mrgreen: ) niet online zijn en dus geen inschatting kan maken wat we ongeveer gaan trekken. Ook de prijs is natuurlijk een belangrijke factor.
Lord of the Ringstand
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Site hosting

Bericht door PdK »

Ha Maarten,

Toevallig is dit forum net verhuist naar One.com. Een blijkbaar Europees goedlopend concern welke de verhuizing van het domein voor ons uitstekend heeft verzorgd.
Daarnaast lijkt het allemaal nog goed te draaien, maar de mail gebruiken we nog niet.

Bij deze hosting is het ook handig dat je een 'gebruikerspaneel' krijgt. Via dit paneel kun je constant veel server eigenschappen bewerken/nakijken. Bijv. ook hoeveel dataverkeer er per dag wordt verbruikt. Of je kunt veel functies zelf instellen, waardoor je je pakket altijd kunt uitbreiden bij tekort aan ruimte of dataverkeer.

Dit is dus een groot voordeel. En mocht je ergens een pakket gaan overwegen, dan is dat zeker iets om naar te kijken.
Verder heb ik met overige hosters nog niet veel (positieve en/of betaalbare) ervaring.
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: Site hosting

Bericht door Danny »

One.com is zeker een aanrader. Zie al het voorgaande wat Peet al zei. Ook worden er dagelijks backups gemaakt en is er een uptime van 99%. De mail werkt ook supers. Goedkoop, snel, goede service. Wat wil je nog meer!
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
pauldijkstra

Re: Site hosting

Bericht door pauldijkstra »

ik gebruik http://www.hosting2go.nl" target="_blank en dat bevalt al een jaar prima:D
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Site hosting

Bericht door Remco de Goede »

Ik gebruik 1eurohosting nog nooit problemen gehad de laatste 2 jaar.
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”