The GWS (Gr.Wfr.Stand / Granatwerferstand / Motier) is secure only a fieldposition and two of the RST (Ringstand / Tobruk) have not found yet.
So ist up to you
Ik denk dat spl. 9 verward is met FL.36 waarvan de contouren uit het zand steken? Vlak nabij Fl.16.maarten-stahlbeton schreef:

Thanks, alleen de frontgevel is volgens mij nog zichtbaar, dus we hebben het nummer niet kunnen checken. Op je luchtfoto staat 37, maar ik neem aan dat dat een typfoutje is. Ik ga het aanpassen in m'n files.Sjarel schreef:...Ik denk dat spl. 9 verward is met FL.36 waarvan de contouren uit het zand steken? Vlak nabij Fl.16. Spl 9 en 10 zijn naar mijn weten in de jaren 80 onder het zand verdwenen, op oude luchtfoto's zijn ze nog goed te zien, ik zal deze binnenkort plaatsen...
Wat is vlak langs het pad? Ligt ie nog op de duintop of in de glooiing naar beneden? En is de ringstand van de FL106 nog te vinden?...Spl. 20 ligt op zo'n 20 meter zuid van Fl. 106, vlak langs het pad maar is inderdaad moeilijk te vinden. Fl. 108 is nog aanwezig, een duindoornproofpantser is voor deze wel aanteraden...