Hallo ik ben nieuw hier ik heet Rob Born
Ben al 4 maanden bezig met het bouwen van een 1/35 Mammut FuMO 52 V143 marine Radar bunker volgens het voorbeeld op Cap Fagnet Fecamp Frankrijk.
Maar mijn type komt niet over één met Wijk aan zee ik heb grote blokken aan de voor zijde van de bunker.
Nu heb ik ontdekt dat de Mammut FuMO 52 ook in Wilderstandnest 66Hm Westduinpark onder de naam Anton aan de Savornin Lohmanlaan heeft gestaan .
Ik zoek daar meer informatie van ook foto's groetjes
Mammut FuMO 52 V143 Duitse radar. Fase array radar
Re: Mammut FuMO 52 V143 Duitse radar. Fase array radar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Alweer heel lang geleden (2013) dat daar een topic over is geopend. Zie https://fortificatieforum.nl/viewtopic.php?t=3543 Wel heel veel discussie, niet altijd even relevant of zelfs herhaling.
Super bedankt hier kan ik wat mee , er gebeurt maar weinig op dit forum
Dat klopt,
Mensen zijn tegenwoordig afgeleid door snelle informatie zoals instagram en tiktok.. helaas verdwijnt de informatie daar ook weer snel. Op dit forum blijft de informatie bewaard!
Mooi model trouwens!
De voetstukken zij op Scheveningen nog grotendeels aanwezig..
Mensen zijn tegenwoordig afgeleid door snelle informatie zoals instagram en tiktok.. helaas verdwijnt de informatie daar ook weer snel. Op dit forum blijft de informatie bewaard!
Mooi model trouwens!
De voetstukken zij op Scheveningen nog grotendeels aanwezig..
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Hallo Inderdaad bedankt dat je mijn model mooi vind