Samenwerking

Overige onderwerpen aangaande het forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Samenwerking

Bericht door PdK »

Beste forumleden,

Per vandaag bestaat er een nieuwe samenwerking.

Al bij het ontstaan van het Fortificatie Forum is er overleg geweest met de website Forten.info en de bijbehorende rondzendlijst van Rene Ros. Een mogelijkheid tot samenwerking werd toen besproken maar niet verder uitgevoerd. Het bleek nog te vroeg, en beide mediums konden prima afzonderlijk van elkaar draaien.

Sinds 2001 bestaat de (Google Groups) Rondzendlijst. Welke ook door initiatiefnemers van dit forum wordt gebruikt. Per vandaag wordt deze echter beëindigt. De argumenten en achtergrondinformatie is inmiddels bekend gemaakt aan alle aangesloten leden.
Met deze bekendmaking worden de leden van de rondzenlijst echter ook gewezen op het Fortificatie Forum. Naar interesse zou men zich hier dus kunnen aanmelden en deelnemen aan de discussies. Voor deze leden betekend dit hopelijk een spannend en goed alternatief op de rondzendlijst.

De samenwerking tussen Forten.info betekend ook een verwijzing op de website. Die komt op de plek waar normaal de knop naar de rondzenlijst stond.
Daarnaast is het team van het Fortificatie Forum versterkt met een nieuwe moderator. Vanaf nu zal Rene Ros het onderdeel Nederlandse Fortificaties onder zijn hoede nemen.

Onvoorspelbaar is hoe dit zich op de korte termijn ontwikkeld.
We zijn in elk geval erg verheugd deze samenwerking aan te mogen kondigen. En eventueel nieuwe leden worden bij deze van harte welkom geheten.

Namens het Fortificatie Forum,

Peter
RonEr †

Re: Samenwerking

Bericht door RonEr † »

Als langdurige gebruiker van de rondzendlijst zal ik hem missen, bedankt René ! :D Aan de andere kant heb ik het forum leren waarderen als een goede plaats om discussies te voeren, en ook eens achtergronden te lezen over onderwerpen die niet in mijn directe belangstellingssfeer liggen. Goed initiatief!
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”